Kauppakeskusliiketoiminnan vuosiseminaari
to 20.10.2016 klo 12.15-16.00
Kansallismuseon auditorio, Mannerheimintie 34, 00100 Helsinki
Mistä syntyy hyvä asiakaskokemus? Suomen Kauppakeskusyhdistys ry:n vuosiseminaarin teemana on asiakaskokemuksen merkitys kauppakeskuksille ja kauppakeskusjohtamiselle. Kun kauppakeskukset kehittyvät kaupunkikeskustojen yhteisöllisiksi keskipisteiksi, on asiakasta kuunneltava ja otettava hänet paremmin mukaan kehittämään palveluita. Kauppakeskukset voivat myös hyödyntää fyysistä sijaintiaan entistä paremmin lisäämällä digitaalisia palveluitaan.
Tiedote tilaisuudesta: Asiakaskokemus on kauppakeskusten kilpailuetu
Seminaarin moderaattorina toimii Juha Tiuraniemi, johtaja, Realprojekti Oy
Ilmoittautuminen ja kahvi
Seminaarin avaus
Johanna Aho, toiminnanjohtaja, Suomen Kauppakeskusyhdistys ry
Toimintaympäristön muutoksesta kohti kauppakeskusliiketoiminnan tulevaisuutta
Mikko Östring, johtaja, RAKLI
Keynote: The Future Rules of Consumption
Johan Ronnestam, consultant
Keynote: Asiakaskokemukset uudelle tasolle!
Mikael Jungner, toimitusjohtaja, Kreab Oy
Kauppakeskusten myynti- ja kävijäindeksit ja Kauppakeskusbarometri 2016
Hanna Kaleva, toimitusjohtaja, KTI Kiinteistötieto Oy
Tauko
Ruoan verkkopalvelu Keskossa
Arhi Kivilahti, kehitysjohtaja, Ruokakesko Oy
Myymälä- ja ravintolatoimijat kauppakeskusmiljöön luojina
Jere Viljanen, kehitysjohtaja, Suunnittelutoimisto Amerikka
Asiakaslähtöinen johtaminen, Case Ilmarinen
Blogi: Digitaalinen palvelu edellyttää digitaalista palvelijaa
Pekka Puustinen, johtaja, Keskinäinen Vakuutusyhtiö Ilmarinen
Vuoden Kauppakeskusteko 2017 kilpailun avaus
Lars Eklundh, puheenjohtaja, Suomen Kauppakeskusyhdistys ry, kauppakeskuspäällikkö, Sponda Oyj
Seminaarin päätös